http://v6.temperatur.nu
Soon to be released!
elf98 skrev:Om man har generella åsikter som: "Färgerna suger, det där ser konstigt ut, etc etc" tar jag tacksamt emot den feedbacken med.
bruka skrev:Nu kraschar inte ie7 längre men när jag går in på "orter" så är det en tomrad mellan orterna i de tre första spalterna, den till höger ser ut som den ska.
gein skrev:elf98 skrev:Om man har generella åsikter som: "Färgerna suger, det där ser konstigt ut, etc etc" tar jag tacksamt emot den feedbacken med.
Jag tycker faktiskt att den känns lite väl grå och trist. För lite "glad" färginslag helt enkelt. Den översta gråa bannern och den vänstra menyn i grått mot den gråa bakgrunden blir helt enkelt för mycket grått imho.
elf98 skrev:gein skrev:elf98 skrev:Om man har generella åsikter som: "Färgerna suger, det där ser konstigt ut, etc etc" tar jag tacksamt emot den feedbacken med.
Jag tycker faktiskt att den känns lite väl grå och trist. För lite "glad" färginslag helt enkelt. Den översta gråa bannern och den vänstra menyn i grått mot den gråa bakgrunden blir helt enkelt för mycket grått imho.
Det är en balansgång - designen skall vara diskret och funktionell och inte ta någon uppmärksamhet i anspråk. Ska fundera/titta lite på färger som kan liva upp lite utan att det tar fokus från innehållet!
Återgå till Senaste nytt www.temperatur.nu
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster