Nu har det hänt
En sån här kommer via posten nästa vecka

Niklas skrev:HTC Desire
och Wii Balance Board.
CirruZZ skrev:Niklas skrev:HTC Desire
*bild*
och Wii Balance Board.
Okey, off topic, I know.... iPhone OS eller Android....för eller emot...vad säger ni?! Själv har jag en iPhone idag som...duger (jailbreak'ad förstås). Vad jag irriterar mig otroligt på är Appels översitteri...men grejerna funkar å andra sidan. Era åsikter?
Niklas skrev:CirruZZ skrev:Niklas skrev:HTC Desire
*bild*
och Wii Balance Board.
Okey, off topic, I know.... iPhone OS eller Android....för eller emot...vad säger ni?! Själv har jag en iPhone idag som...duger (jailbreak'ad förstås). Vad jag irriterar mig otroligt på är Appels översitteri...men grejerna funkar å andra sidan. Era åsikter?
Jag tycker iPhone är OK. Gillar inte inlåsningen (eller översitteri som är ett ganska bra ord).
Har inte använt iPhone så värst mycket men av det jag har sett och använt så är det ju en riktigt skön mobil.
Jag måste säga att jag föredrar Android före iPhone OS. Jag är grymt nöjd med Desire än så länge.
Mindre nöjd med att Google inte får tummen ur och lanserar Market (finns bara gratisapp, ej betal) i Sverige. Det går ju att komma runt det problemet men jag vill behålla min garanti ett tag till.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster