Vi har varit i Globen idag (har iof blivit igår nu) och tittat på genrepet av Stockholm International Horse Show. En av frugans alla hästar är med så det var tydligen ett måste. Ska tillbaka på lördag för den "riktiga" tillställningen.
CirruZZ skrev:Ha så ni är en häst familj! Jag är uppvuxen i Täby och red i 8 år på Veda (inte långt från dig), å min fru med. Det var där vi träffades som unga! Nu rider ingen av oss längre i någon större utsträckning men frugan var med något år i globen i en show, samt har varit funktionär på Stockholm horse show ett antal gånger.
PerM skrev:Säger du att banken tar 2-3% av försäljningspriset!?! Satan vad de skor sig!
elf98 skrev:Payson tar 3% + 3kr av hela transaktionsbeloppet. Ingen årsavgift, så har man liten omsättning tjänar man på Payson. Med min omsättning går jag ungefär +/-0 med eget inlösenavtal. Men omsättningen skall ju öka!
Banken tar 2kr av transaktionsbeloppet. och 2.2% när det är betalning med kreditkort. Sedan tar betalväxeln 2.5kr oavsett vilken korttyp det är.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster